And the Oscar goes to …. i po Oscarach

Moi faworyci dostali Oscary we właściwych kategoriach: The Hurt Locker w kategoriach najlepszy scenariusz oryginalny, reżyseria i najlepszy film oraz Christopher Waltz dla najlepszego aktora drugoplanowego.

Wasz Lis Książkowy

PS. Lista tegorocznych zwycięzców:
Najlepszy film: „The Hurt Locker. W pułapce wojny”
Najlepszy reżyser: Kathryn Bigelow – „The Hurt Locker. W pułapce wojny”
Najlepszy scenariusz oryginalny: Mark Boal za „The Hurt Locker”
Najlepszy scenariusz adaptowany: Geoffrey Fletcher za „Precious on the Novel ‚Push’ by Sapphire”
Najlepsza główna rola męska: Jeff Bridges za film „Szalone serce”
Najlepsza drugoplanowa rola męska: Christoph Waltz, za film „Bękarty wojny”
Najlepsza główna rola kobieca: Sandra Bullock, za film „The Blind Side”
Najlepsza drugoplanowa rola kobieca: Mo’Nique za film „Precious”
Najlepsze zdjęcia: „Avatar”
Najlepsza scenografia: „Avatar”Najlepszy film animowany: „Odlot”
Najlepsze efekty specjalne: „Avatar”
Najlepszy film nieanglojęzyczny: „El secreto de Sus Ojos”
Najlepszy dokument pełnometrażowy: „The Cove”
Najlepszy dokumentalny film krótkometrażowy: „Music by Prudence”
Najlepsze kostiumy: „Młoda Wiktoria”
Najlepsza charakteryzacja: „Star Trek”
Najlepszy montaż: „The Hurt Locker. W pułapce wojny”
Najlepsza muzyka: Michael Giacchino za „Odlot”
Najlepsza piosenka filmowa: „Szalone serce” z filmu „The Weary Kind (Theme from Crazy Heart”)
Najlepszy dźwięk: „The Hurt Locker. W pułapce wojny”
Najlepszy montaż dźwięku: „The Hurt Locker. W pułapce wojny”
Najlepszy krótkometrażowy film animowany: „Logorama”
Najlepszy film krótkometrażowy: „The New Tenants”
Oscar za całokształt: aktorka Lauren Bacall, reżyser i aktor Roger Corman, oraz operator Gordon Willis

Published in: on 8 marca 2010 at 06:07  9 Komentarzy  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2010/03/08/and-the-oscar-goes-to-i-po-oscarach/trackback/

RSS feed for comments on this post.

9 KomentarzyDodaj komentarz

  1. Dzień dobry:)
    OGLĄDAŁAŚ?!!!

  2. Dzień dobry:))
    Powiedzmy …..

    • … podziwiam, ja nie dotrwałam:/ chyba, że oglądaniem można nazwać dzisiejsze relacje w necie:)

      • Słuchałam radia tylko przez ostatnią godzinę.

  3. 🙂 to i tak „szacuneczek”

    P.S. nie jestem jakimś śpiochem, co to, to nie:)

  4. Mym skromnym zdaniem Oscary w tym roku były jakieś takie przewidywalne 🙂 Wiadomo było, że Avatar nie zgarnie statuetek w najważniejszych kategoriach, wiadomo było, że będzie to The Hurt Locker. Obstawiałam za Bullock zgarnie nagrodę ,ale po cichu to nie sądziłam,że wygra, zaskoczeniem dla mnie za to był Jeff Bridges 🙂
    Pozdrawiam!

    • Mnie zaskoczył Oscar za najlepszy film nieanglojęzyczny, bo wszyscy łącznie ze mną obstawiali Białą wstążkę.

  5. kurczę wstyd się przyznać, ale ja nie znam prawie żadnego filmu… coś moje gusta i oskarowe nie są kompatybilne…. 😉
    Ale dzięki Tobie zaraz ruszę na poszukiwanie El secreto de Sus Ojos
    dziękuję 🙂

    • O Avatarze słyszałam, ale cała otoczka skutecznie odstraszyła mnie od obejrzenia tego filmu. Widziałam Białą wstążkę, Bękarty wojny i The Hurt Locker. I oglądałam zwiastun Precious on the Novel ‘Push’ by Sapphire.


Skomentuj

