Minął miesiąc …

Cóż … minął miesiąc z hakiem od mojego ostatniego wpisu. Przebrnęłam przez dwa tomy serii Millenium Stiega Larssona – Dziewczyna, która igrała z ogniem i Zamek z piasku, który runął. Na początku drażniły mnie podawanie szczegółów dotyczących na przykład komputerów używanych przez postacie itp. Ale im dalej w las…. im więcej kartek przewróciłam, tym książki stawały się ciekawsze. Ze szwedzkich kryminałów przewinęła się też Zapora z komisarzem Kurtem Wallenderem na czele.

Z racji tego, że 10 października były 10 urodziny Cinema City i bilety były za dychę, poszłam na Śluby panieńskie. Film okazał się całkiem niezłą – jak na polskie warunki – adaptacją sztuki Aleksandra Fredry (tak, tego od Zemsty z murem). Po raz pierwszy po pokazie polskiego filmu tego typu usłyszałam z widowni odgłosy zawiedzenia, że film się skończył.

Wczoraj stałam się właścicielką najnowszego wydania książki autorstwa Hannah Arendt pod tytułem Eichmann w Jerozolimie. Rzecz o banalności zła. Przeczytałam ją na pierwszym lub drugim roku studiów na jakimś nudnym wykładzie po wypożyczeniu jej z Jagiellonki. Świetna książka reportażowa.

Wasz Lis Książkowy

Published in: on 15 października 2010 at 19:04  2 Komentarze  

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2010/10/15/minal-miesiac/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarzeDodaj komentarz

  1. Ja Stiega wciąż mam dopiero przed sobą 😉 Natomiast książkę Hanny czytałam, jeszcze przed studiami. Niesamowita, wstrząsająca. Czy napiszesz o niej dłuższą notkę? Byłoby miło i ciekawie 🙂

    Pozdrawiam serdecznie 🙂

    • Oczywiście, że napiszę. Już się za to zabieram.


Skomentuj

