Wygrana

Przez przypadek dowiedziałam się, że wygrałam kupon o wartości 15 dolarów do Book Depositary od Amy, autorki bloga The Black Sheep dances (tego od Wschodniego Wyzwania 2011) . Po wymianie maili okazało się, że nie da rady przesłać mi specjalnego linka, bo Book Depositary nie wydaje voucherów prezentowych. Pojawiła się jednak inna możliwość. Przekazałam Amy, jakie książki chcę, i podałam adres do korespondencji. Amy ma je zamówić, a Book Depositary przesłać na mój adres. Miłe zaskoczenie.

Wasz Lis Książkowy

Published in: on 11 lutego 2011 at 19:23  2 Komentarze  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2011/02/11/wygrana/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarzeDodaj komentarz

  1. Gratuluję 🙂 Jak dostaniesz przesyłkę, to się pochwal nabytkami!

    • Oczywiście że nie omieszkam się pochwalić. Na razie przede mną jeszcze oczekiwanie na przesyłkę.


Skomentuj

