Nagroda Blogerów

Enga w notce na swoim blogu zostawiła zadanie domowe – zastanowić się nad zasadami Nagrody Blogerów. Spodobał mi cytat z komentarza Fri2go.

Mam dziwne wrażenie, że wszystkie książki, które są tu „tytułowane” jakimś wyróżnieniem, są kompletnie snobistyczne, mdłe i nudne. Może i genialne, ale bez większej wartości dla zwykłego człowieka. (…) Jak ja się cieszę, że wszystkie książki jakie czytam nie zdobyły żadnych wymuskanych nagród i są po prostu dobrą lekturą.

Zapraszam do dyskusji na forum nagrody. Jak na razie rozwija się ciekawie.

Wasz Lis Książkowy

Published in: on 17 lutego 2011 at 07:11  2 komentarze  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2011/02/17/nagroda-blogerow/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 komentarzeDodaj komentarz

  1. Kurcze pieczone, i tu mnie cytują 🙂
    Fajnie, chociaż muszę powiedzieć, że wyrwany z kontekstu dyskusji brzmi trochę głupio.

    • Z ostatnim zdaniem tego cytatu wyrwanego z kontekstu zgadzam się w 100%. Na wielu rozreklamowanych bestsellerach przejechałam się jak Zabłocki na mydle. Za to książki wygrzebane gdzieś w głębiach bibliotek okazywały się pochłaniaczami czasu.


Skomentuj

