Kulturalnie, bardzo kulturalnie

Transmisje przedstawień teatralnych i baletów cieszą się straszną popularnością. W niedzielę złapałam się na transmisję baletu Don Kichot z Teatru Bolszoj w Moskwie, ponieważ dziewczyna, której moja znajoma udziela korepetycji z matematyki, rozchorowała się i nie chciała, żeby bilet się zmarnował. Przedstawienie było wspaniałe. W niedzielę też wykupowałam bilet na transmisję przedstawienia teatralnego Frankenstein w reżyserii Danny’ego Boyla z National Theatre z Londynie. Wylądowałam w czwartym rzędzie z brzegu, ale najważniejsze, że bilet jest.  Od razu zarezerwowałam bilet na balet Dama Kameliowa na 3 kwietnia i na Jezioro Łabędzie na 12 czerwca.

Tyle z kwestii teatralno – baletowych. W poniedziałek byłam też na filmie Czarny czwartek. Janek Wiśniewski padł. Film mnie jakoś nie zachwycił na tyle, żeby go wychwalała pod niebiosa, ale nakręcony sprawnie i nie nudzi. Takich filmów nadal brakuje w polskim kinie, a mamy całe hektary tematów do wykorzystania. Przeczytałam też Marinę Carlosa Ruiza Zafrona. Wzruszająca książka nie siląca się na wyższą filozofię – po prostu świetne czytadło pokazujące Barcelonę.

Wasz Lis Książkowy

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2011/03/09/kulturalnie-bardzo-kulturalnie/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 KomentarzeDodaj komentarz

  1. Na „Damę kameliową” i „Jezioro łabędzie” sama z wielką ochotą bym się wybrała 🙂

    • Zauważyłam, że ceny biletów między 30 zł (bilet ulgowy na transmisję z National Theatre w przedsprzedaży) do 45 zł (bilet normalny na transmisję baletów) nie odstraszają ludzi. Jak obejrzę, to napiszę, jak było na poszczególnych wydarzeniach.


Skomentuj

