Minęły święta, mija kolejny weekend. Wczoraj Muzeum Historyczne Miasta Krakowa zorganizowało zbiór wydarzeń pod nazwą Pamiętaj z nami. Były spacery, wstęp wolny do trzech oddziałów muzeum (do Fabryki Emalii trzeba zarezerwować bilet). Trochę całej imprezie zaszkodziła pogoda, bo lało i wiało – mnie samą zaczęły w pewnym momencie boleć kolana, jak postałam 15 minut pod Kościołem Mariackim. Byłam tylko na części jednego spaceru, ale musiałam się urwać na inne spotkanie. Myślę, że wszystko by wyszło świetnie przy słoneczku.

Już za miesiąc Noc Muzeów 2012. Dwa razy byłam na Nocy Muzeów jako zwiedzająca, a w zeszłym roku byłam wolontariuszką w Pałacu Erazma Ciołka (oddziale Muzeum Narodowego w Krakowie). Może w tym roku też mi się uda.

Przeczytałam książkę Adama Przechrzty Demony Leningradu. Książka fantastyczna o sekcie kanibali grasującej w oblężonym Leningradzie. Major Razumowski próbuje rozwiązać zagadkę, ale w pewnym momencie zostaje przeniesiony do Moskwy. Poza tajemniczością członków sekty śledztwo utrudnia furia Berii, jego podwładni z NKWD i rozkazy samego Stalina.

Wasz Lis Książkowy

Published in: on 15 kwietnia 2012 at 14:10  Dodaj komentarz  

The URI to TrackBack this entry is: https://lisksiazkowy.wordpress.com/2012/04/15/537/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Skomentuj

